woensdag 19 juli 2017

Hyatt Regency Spinoza Hotel Amsterdam half april 2017 geopend

Foto van de website die alleen spreekt van Hyatt Regency Amsterdam
 
Op  19-12-2014 had ik een blog waarin ik enige kritische kanttekeningen plaatste bij het bericht dat Amsterdam een vijf sterren Spinozahotel zou krijgen. Sindsdien hield ik in dat blog de voortgang enigszins bij. Zonder dat daar veel nieuws aan werd gewijd, zou het Hyatt Regency Spinoza Hotel Amsterdam half april 2017 geopend zijn [cf. en hier een overzicht op architectenweb]. Adres: Sarphatistraat 104, 1018 GV Amsterdam, Netherlands. Ook de website van Aedes spreekt alleen van Hyatt Regency Amsterdam. Maar allerlei leveranciers hadden het over het Hyatt Regency Spinoza Hotel Amsterdam (type maar in Google]. Het is de vraag of die informele naam er nog uit te krijgen is.
Foto van website Aedes. Zie aldaar beschrijving.

De website van het hotel noemt slechts op één pagina de naam van Spinoza:
The Spinoza Suite boasts living and dining rooms; a kitchenette; and a walk-through closet [cf. zonder foto - maar zie dit blog van 24 nov. 2017].
 
[Zo overdreven luxe lijkt het hotel me nu ook weer niet... maar daar denk ik in 't blog van 24 nov. 2017 anders over...]
foto's van hier [waar ze zijn te vergroten]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten