vrijdag 17 november 2017

Nogmaals een foto van Spinoza in glas-in-lood-raam in Exeter

Vanmiddag bracht Peter Sjöstedt-H bij een tweet met de tekst "Unexpected surprise: #Spinoza before me on pub window" deze foto - deze keer het hele raam, dus "Spinoza ten voeten uit."




Op 31-08-2013 had ik een blog over Spinoza, afgebeeld in een gebrandschilderd raam in Exeter. Het is me toen en later niet gelukt er meer informatie over te vinden dan ik in dat blog geef. Voor dit blog maakte ik een uitsnede om Spinoza goed te laten zien. Ik vind het wel iets heel aparts hebben, zoals hier ooit Spinoza is afgebeeld. Maar zie ook dit blog van 25 september 2017, waarin alweer een klein stukje informatie kon worden toegevoegd: Spinoza afgebeeld in gebrandschilderd raam in het Unitarian Meeting House te Exeter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten